É a hora da responsabilidade, Baiona non merece este sainete

Sucédese un novo capítulo sen que xurda un mínimo de responsabilidade no Goberno Municipal. Diante do afastamento dunha das súas concelleiras e ante a perspectiva dun escenario en minoría e a aprobación dos orzamentos para 2019, o Partido Popular opta por pretender privar do voto á súa concelleira discrepante por unha presunta incompatibilidade que non se propuxo até o anuncio público de abandono. Os orzamentos municipais apróbanse en Pleno Municipal por maioría, nove de dezasete concelleiros e concelleiras e o Partido Popular contando con oito semella non sentirse capaz de aprobalos

O Partido Popular certifica o seu final de etapa

O Bloque Nacionalista Galego lamenta que unha vez máis a veciñanza de Baiona sufra a nefasta xestión do Partido Popular, xa no mes de Xuño solitaran a dimisión do Alcalde de Baiona, tras a sentenza condenatoria que obrigaba a readmitir a Ángeles Silva, cargo de confianza nomeado por Ángel Rodal. Os feitos volven a dar razón ao BNG, o Goberno Municipal está esgotado e certifica un fin de ciclo. Unha nova alternativa para Baiona debe xurdir e ser refrendada polo veciñanza.

Ler nova
O BNG solicita a celebración dunha Xunta Extraordinaria da Mancomunidade ante as deficiencias do servizo na Piscina Mancomunada

Pese ás advertencias realizacas polos nacionalistas durante a elaboración dos pregos de condicións para a nova concesión, Partido Popular e PSOE alineáronse na súa tramitación