Un Val Miñor lilá no 8M

Este 8M foi outra xornada histórica. O Val Miñor en xeral e Baiona en particular tinguíuse de reivindcación feminista onde centos de persoas atigamos a concentración na Ramallosa.

O Partido Popular repite despropósito coa conferencia do machista Sanchez Dragó

Unha vez máis o Partido Popular manifesta a súa deriva en Baiona. Si non foi suficiente que a presión veciñal fose a artífice de que o condenado Mario Conde non manchase o bo nome da nosa vila coa súa presenza nunha conferencia, agora volve á carga co machista e autoproclamado pederasta Fernando Sánchez Dragó.

Ler nova
Uns orzamentos tinguidos pola irresponsabilidade

Unha vez que a situación da Corporación Municipal mudou era a hora de que todos os partidos fosen responsábeis e esa responsabilidade máxima tiña que recaer na equipa de goberno, polo que debeu producirse unha tramitación consensuada dos orzamentos. Ninguén debería pretender aproveitar esta situación para tirar rédito partidista e moito menos bloquear o concello por revanchismo político.

Ler nova
É a hora da responsabilidade, Baiona non merece este sainete

Sucédese un novo capítulo sen que xurda un mínimo de responsabilidade no Goberno Municipal. Diante do afastamento dunha das súas concelleiras e ante a perspectiva dun escenario en minoría e a aprobación dos orzamentos para 2019, o Partido Popular opta por pretender privar do voto á súa concelleira discrepante por unha presunta incompatibilidade que non se propuxo até o anuncio público de abandono. Os orzamentos municipais apróbanse en Pleno Municipal por maioría, nove de dezasete concelleiros e concelleiras e o Partido Popular contando con oito semella non sentirse capaz de aprobalos