Diante do Plan Especial As Costeiras, Altenativa Cero

O Bloque Nacionalista Galego iniciará unha rolda de contactos co fin de opoñerse a un planeamento que xa na tramitación do Plan Xeral de Ordenación Municipal tivo a súa oposición en forma de alegación. Xunto á documentación facilitada no presente artigo, adxúntase un modelo de alegación que calqueira veciño ou veciña pode presentar antes do vindeiro día 14 de setembro.

Sen pediatra substituto na Centro de saúde de Baiona

Os concelleiros do Bloque Nacionalista Galego - Asembleas Abertas en Baiona presentaron no día de hoxe, xunto a varias afectadas, reclamacións no Centro de Saúde baionés por non dotar o SERGAS de substitucións do pediatra no mesmo centro no caso de vacacións ou baixas.

A Avenida Xulián Valverde non debe ter bolardos nin macetas

Unha vez máis o Goberno munipal do Partido Popular en Baiona demostra realizar unha política de dar tumbos e non ter unha idea clara e definida da Baiona que debe ser. Desta vez rebélanse creadores dun novo conflicto na regulación de usos da avenida de Xulián Valverde en Sabarís.

Seguimos apostando polo diálogo

A xuntanza informativa do Goberno municipal con ACEBA á que foron convidados os grupos da oposición, asistindo PSOE e BNG, co fin de explicar a ordenanza de terrazas en espazos de uso público prodúcese tras estar xa ésta aprobada.