O CRECENTE APOIO VECIÑAL FACILITOU A CONFORMACIÓN DA MESMA, CUNHA PALPÁBEL RENOVACIÓN MOI FEMINIZADA

Foto da candidatura do BNG ás Municipais 2019
Candidatura do BNG ás Municipais 2019

Nun local ateigado o Bloque Nacionalista Galego presentou a composición final da súa candidatura ás Municipais en Baiona. Vinte e ún homes e mulleres que teñen renovadas ilusións nun proxecto que non se pón cancelas en canto á expectativas.

O BNG presenta a candidatura completa para as Municipais de Maio

Xosé Manoel Marcote, Yasmina Moreira e Iago Pereira fixeron a presentación dunha listaxe de persoas comprometidas pola transformación de Baiona e cun proxecto que ten as ideas claras.

Xa que logo, a  candidatura confórmase como segue:

01.      Iago Pereira Moreda

02       Xosé Manuel Marcote Rodríguez

03.      Miguel Blach Leyenda

04.      Mercedes Leyenda Nogueira

A renovación é palpábel, formando parte dela sete novas incorporacións, cunha forte presenza feminina (dez de dezasete) e cunha media de idade inferior aos 42 anos.

Mais si algo cómpre destacar foi a manifesta intención de homenaxear a quenes lles antecederon na defensa dos valores que representa o BNG. Como xa é costume, o peche da candidatura ten unha significación honorífica e Xosé Francisco Quintas ten todo o recoñecemento polo seu compromiso e apoio ao BNG desde hai moito anos, estando ás duras e ás maduras, botando unha man altruistamente sempre que se lle pediu, sin máis aspiración que ver medrar o proxecto nacionalista en Baiona. Este recoñecemento continúa coas catro suplencias, que representan aquela vella guardia que participou activamente na política nos tempos máis complexos: Ana, Marcote, Xela e Miguel Blach recibiron tamén ese recoñecemento e coñecemento polas novas persoas que agora encabezan a candidatura ás Municipais.

"Estes catro últimos anos vimos como día a día iamos gañando máis confianza entre a veciñanza, sendo quenes de abandeiras o liderado na oposición fronte a un Partido Popular esnaquizado e sin proxecto para Baiona", decía Iago Pereira, candidato á Alcaldía. "Nós estivemos sempre aí, na loita contra o campo de golf, na defensa das demandas dos pais e nais do Primeiro de Marzo, na reclamación de pediatra substituto, nas demandas pola xestión da piscina mancomunada e recientemente na consecución do Centro de Interpretación da Naturaza na Foz do Miñor. Eis a diferenza na xestión que representa o BNG fronte ao Partido Popular, abandeiras proxectos contando coa colaboración da veciñanza e dos colectivos, non asumilos unilateralmente até provocar conflictividade social".